Support

Support/kundeservice - Alle hverdager kl. 10.00 - 16.00

Tlf: 977 78 693 
 
Spørsmål & svar
For at det skal være enkelt for deg å få hjelp har vi samlet de vanligste spørsmålene vi får fra kunder her.
 
Hvorfor får jeg ikke lagt inn postnr og kommer meg ikke videre til betaling i kassen?
Da er det nettleseren din som ikke klarer å lese Klarna sine betalingssider, bytt nettleser eller legg inn bestillingen fra en annen pc eller mobil. 
 
Når kommer pakken min? 
Dette avhenger av hvilken dag du har bestilt på og om det er noen helligdager i nærheten. Pakken vil bli sendt fra oss innen 24 timer på hverdager. Alle våre varer sendes med Posten/Bring med sporing. Normalt er Postens leveringstid 1-5 virkedager avhengig av hvor i landet du bor. 
  
Hvordan vet jeg at min bestilling er godkjent og registrert? 
Du vil motta en ordrebekreftelse etter endt bestilling og betaling. Kontakt gjerne vår kundeservice på linn@pynttilfest.no hvis du er usikker. 
      
Jeg har sendt noen varer i retur, har dere mottatt den? 
Du vil motta en e-post når vi har behandlet din retur. Normalt gjør vi dette samme dag som vi mottar returen fra deg. Tilbakebetaling skjer via Klarna eller Vipps, da til samme konto som betalingen kom ifra. Dette kan ta opp til 7 dager da dette er noe Klarna og Vipps håndterer.
 
Hvordan returnerer jeg varer?
Det er lov å angre seg! Hvis du har lyst til å returnere varer er det viktig du leser gjennom dette:
Du kan benytte deg av angreretten dersom du returnerer pakken innen 14 dager fra du mottok den. Angreretten forutsetter at varen kan leveres tilbake i samme stand som når du mottok den.  
Returkostnadene betaler du selv. Klarna og Vipps håndterer tilbakebetalingen når vi har mottatt din retur.
Angrerettskjema har du mottatt på e-post sammen med bestillingsbekrefteklsen din.
Å la være å hente ut pakken hos Posten slik at den sendes tilbake til oss er ikke det samme som å benytte seg av angreretten, man vil da bli belastet med ett gebyr på kr 350,- når vi mottar returen. 

Pakken sendes til:

Pynt Til Fest AS
Sandskoggata 10A
7504 Stjørdal
Tlf: 97778693

Vi henter ikke ut pakker som sendes i oppkrav.
 
Hvilken betalingsalternativ bør jeg bruke?
Hos oss kan du enten betale med Visa/Mastercard, Klarna faktura eller Vipps. Klarna sender faktura direkte til din epostadresse når varene blir sendt fra vårt lager. 
 
Hva gjør jeg hvis jeg har mistet min Klarna faktura? 
Ta kontakt med Klarna og forklar hva det gjelder. De sender deg ny faktura. 
      
Hvorfor kan kan jeg ikke handle med Klarna faktura som betalingsvalg?
Når du velger Klarna så gjør de en automatisk kredittsjekk av deg. Det er viktig at du bruker den adressen som er registrert på deg i folkeregisteret når du fyller ut dine opplysninger i kassen. Kontakt Klarna på Klarna hvis kjøpet ditt blir avvist. De kan også kontaktes på telefon; 21 01 89 90. Kundesenterets åpningstider er mandag - fredag 08.00 - 17.00.  
Jeg ønsker et produkt, kan dere skaffe det? 

Vi prøver alltid å lytte til ønsker og se hva vi kan gjøre med hvert enkelt tilfelle. Kontakte oss på linn@pynttilfest.no 

Bestillinger Utenfor Norge?
Pr i dag sender vi ikke varer utenfor Norge.   

Har dere en butikk og hvor jeg kan jeg hente varer for å unngå porto/ frakt?
Vi har ikke fysisk butikk, men du kan velge å hente varene på vårt lager. Da velger du det alternativet i kassen. 
 
Jeg får ikke betalt med mitt kort, hva gjør jeg? 
Vårt betalingssystem for kort inneholder et sikkerhetssystem som heter 3D-secure. Ved betaling i kassen blir du sendt til din egen banks betalingsløsning. Her krever noen banker at du bruker Bank-id for å gjennomføre kjøpet. Nettleseren må ha installert Java for at dette skal gå igjennom, noe som ofte kan være er problem på enkelte nettlesere og via Apples produkter.
     
Vi anbefaler at du prøver en annen nettleser (Explorer, Chrome, Safari,Firefox) og sørger for at Java er installert. Hvis din nettleser ikke har Java blir du som regel spurt om dette kan installeres. Last ned Java på www.java.com
 
Hvor er min bestilling?
Har du ikke mottatt pakken din innen 5 dager etter at den er sendt fra oss kan du sjekke det sporingsnummeret du som står registerert på din din leveringsbekreftelse, eller du kan ta kontakt med linn@pynttilfest.no 
  
Hvor lenge blir pakken min liggende på Posten?
Pakken blir liggende hos Posten i maks 7 dager. Hvis du ikke henter den ut i dette tidsrommet blir pakken automatisk returnert til oss. Pynt Til Fest AS vil belaste kunde med en avgift på 350 kr for uavhentede pakker. Avgiften dekker frakt/returfrakt og håndtering.
  
Jeg har ikke mottatt noen hentelapp eller SMS fra Posten. Hva gjør jeg?
Har det gått 5 dager eller mere fra vi sendte din pakke, ta kontakt med ditt lokale postkontor slik at de kan sjekke om den ligger der. Posten sender ut en SMS/e-post når pakken er fremme. Du har ogsmå mottatt ett sporingsnummeret som står registerert på din din leveringsbekreftelse